Často kladené otázky
Kdy obdržím objednaný poukaz/zboží?
Vystavení a odeslání poukazů či zboží se snažíme vyřídit co nejdříve, obvykle do dvou až pěti pracovních dní od přijetí platby (týká se i elektronických poukazů do e-mailu). Kurýrní šlužba doručuje zásilky obvykle do 1-2 dní od odeslání.
Jak obdržím poukaz?
Poukazy zasíláme elektronikcy do emailu ve formátu PDF. V případě, že k poukazu objednáte dárkovou obálku, obdržíte poukaz pouze fyzicky. Pro odeslání eketronického poukazu je platná stejná expediční lhůta jako na fyzické zboží.
Je poukaz vázaný na jméno?
Ne. Na poukazu je uveden pouze neutrální kód pro rezervaci zážitku. Poukaz můžete věnovat komu chcete bez obav.
Je na poukazu uvedena jeho cena?
Ne, ale každý poukaz má specifickou hodnotu dle Vaší objednávky, viz. obchodní podmínky. Jedinou vyjímnou jsou dárkové poukazy do restaurace v Safari pivovaru, kde jejich celková cena uvedena je.
Může si obdarovaný vybrat termín sám?
Ano. Na poukazu jsou uvedeny instrukce jak si termín rezervovat. Jediným omezení je platnost poukazu, viz. obchodní podmínky.
Lze poukaz využít i pro jiné zážitky nebo jako vstup do Safari Parku?
Ne. Zakoupené poukazy jsou vázané na objednané služby a dodatečně je nelze zaměňovat. V rámci služby však si však obdarovaný může, dle nabízených možností, rezervaci zážitku upravit.
Lze uhradit vstupenky/permanentky přes benefity?
Ne. V rámci prodeje eshopu lze objednávku uhradit pouze on-line kreditní kartou nebo převodem na účet. Denní vstupné lze osobně na pokladně hradit vybranými benefity. Pro více informací kontaktujte poskytovatele Vašich benefitů.
Dnes jsem si objednal/a vstupenky/permanety, mohu už zítra do safari parku?
Ne. V rámci prodeje eshopu nabízíme dárkové zboží, které je potřeba připravit "na zakázku" dle Vaší objednávky. Je tedy potřeba počítat s niminimální expediční dobou nutnou pro vyřizení objednávky. Pokud potřebujte vstupenky/permanentky pro sebe a rychle, pomůže Vám náš personál na pokladně safari parku.
Omylem jsem zakoupil/a elektronické vstupenky na špatný den, mohu den návštěvy změnit?
Vstupenky prodávané na eshopu jsou "dárkové" a nejsou vázané na specifický den. To co popisujte jsou denní vstupenky koupené přes webticketing, který je veden mimo prodej e-shopu. V případě dotazů k tomuto typu vstupného se prosím obraťe na kolegy skrze email: webticket@zoodk.cz
Mohu si zakoupit zboží z nabídky, které na zde vidím, osobně v obchodě se suvenýry zoo?
Ne. Nabídka e-shopu a sortiment kamenného obchodu jsou odděleny. V nabídce e-shopu tedy může být zboží, které v kamenném obchodě nenaleznete a naopak.